Bijna weg!

12 september 2016 - Helmond, Nederland

Lieve allemaal,

Na een tijdje getwijfeld te hebben (verrassend he?) toch maar besloten dit blogje online te gooien.   Ik hoop dat ik dit het komende jaar een beetje bij kan houden en dat jullie het leuk vinden om te lezen natuurlijk!

Het is nu echt bijna zover! Donderdag stap ik in het vliegtuig naar Sydney. Een goed doordacht plan heb ik niet. Wat ik wel heb is een one-way ticket, een work & holiday visum en 2 overnachtingen in Sydney. Moet lukken toch?

Wat nu nog moet gebeuren is afscheid nemen, tas inpakken, uitschrijven uit Nederland en m'n oude barrel naar de sloop brengen (ach erum, R.I.P!)

Ik vind het behoorlijk spannend maar heb er ook zin in. Ben vooral ook heel erg benieuwd wat het komende jaar me gaat brengen!

We gaan het zien! Tot het volgende berichtje vanuit Australie!

Kus!

1. Naomi:
    12 september 2016
    Sara! Heel veel plezier met dit avontuur!!! De oost kust is geweldig en de tijd zal voorbij vliegen! Geniet ervan!! Wij gaan je volgen!

Liefs joep en Naomi
  2. Rensie:
    12 september 2016
    Ik volg je skeet! Trots op je!
  3. Imre van der Lande:
    12 september 2016
    Oh Saar wat lees ik! Wist niet van je plannen maar wat klinkt dit goed! Take care Oz is the bomb! Mijn nichtje reist nu ook dokr Oz/NZ. Voor evt info pb me!
    Enjoy mate!! Xxx
  4. Mayke:
    12 september 2016
    Wij volgen trouw uiteraard!! You go girl!
  5. Doriene:
    12 september 2016
    Heel veel plezier Sarah, laat de avonturen maar op je af komen :) xxxx
  6. Minke:
    12 september 2016
    Lieve Sara, super gaaf!! Heel veel plezier!! Geniet ervan!
  7. Nienske:
    12 september 2016
    Ik ga je missen. Top wijfie
  8. Nienke:
    12 september 2016
    Wat super stoer Sara! Ga genieten en ik ga je volgen, ben benieuwd naar al je verhalen & avonturen!

Goeie reis! X Nienke
  9. Nico:
    12 september 2016
    Heel veel plezier en het is wel heel erg stoer GBU
  10. Jur:
    12 september 2016
    Lieve Sara, zet m op, maak er iets moois van! Je kan het! We volgen je verslagen en wachten nieuwsgierig af. All the best, fair winds and good shelter
  11. Lotte:
    12 september 2016
    Och meisje! Ik had wel gehoord van plannen, maar nog niet van echte actie in de tent! Sjesus!! Een heel jaar weg dus. En of ik je ga volgen! Jemig, geen GadoGado weekend voor jou dit jaar dus. Mander en ik zijn januari of februari in Myanmar hoogstwaarschijnlijk, dus wie weet hoe de wind waait en of we elkaar nog kunnen treffen. Safe travels fijne vrouw. Knuffel en dikke kus
  12. Shalini:
    12 september 2016
    Saar!! Joehoe! Je gaat! Spannend en gaaf!! Super leuk deze blog. Ik ga je zeker volgen. Op naar weer een bijzonder avontuur! Enne, vergeet niet te genieten ! Dikke kus!
  13. Lise:
    Geniet ervan Saar!!! Ik zal je zeker volgen! Dikke knuffel
  14. Patrice:
    He Sara,
    Te gek, geweldig, je hebt alles wat je nodig hebt dus...gaan met die banaan. Heel veel plezier enne stoer hoor
  15. Gijs:
    13 september 2016
    Zussie!! volle gas word een topjaar!
  16. Jus:
    Miss you already ! X